e-Delivery Event: 'Trends binnen de retail'

MKB
Redactie Baaz
Vanaf het moment dat er geklikt wordt op de koop-knop begint de reis voor de consument. De multichannel reis begint natuurlijk al veel eerder. Alles over dit proces van de logistiek tot het toevoegen van waarde en alle overige facetten komen aan bod tijdens het e-Delivery Event.

Voor wie is het e-Delivery Event?

e-Delivery Event is gericht op logistiek verantwoordelijken en directies van bedrijven die zich (gaan) richten op online of multichannel verkoop. Tijdens e-Delivery Event worden zij door interessante cases en gerenommeerde experts geïnformeerd over de belangrijkste trends, uitdagingen en oplossingen op het gebied van e-Delivery. Kom er hieronder achter waar de presentaties van bol.com en Ingram Micro over gaan!

Snellere groei door Last Mile innovatie

CarolineKomt de strijd om de consument tot stilstand? Caroline Prick van bol.com denkt van niet! Sterker nog, volgens haar zal deze komend jaar alleen nog maar groter worden. Kom er tijdens haar lezing achter hoe bol.com er alles aan doet om klanten aan zich te binden door het bieden van ultiem gemak!

retail, e-Delivery Event, sales, marketing, adviesDe toekomst van fulfilment

Maarten van der Tas van Ingram Micro (bekend als dé fulfilment partner van bol.com, de Bijenkorf, ASOS en Zalando) legt in zijn lezing uit hoe zij als service provider continu voor de ontwikkelingen uitlopen. Ook werpt Maarten een blik richting de toekomst van fulfilment.

AANMELDEN? Klik hier.

afbeelding van Redactie Baaz

Redactie Baaz | Redactie

Bekijk alle artikelen van Redactie