Startupplatform HortiHeroes verbindt industrie met young professionals

Redactie Baaz
Het innovatieve startupplatform HortiHeroes komt op 7 juni naar de Caballerofabriek in Den Haag.

Het inspiratie- en netwerkevenement HortiHeroes Arena is een initiatief dat onder andere startups en young professionals verbindt met de food- en flowerindustrie om op grote schaal te vernieuwen en wereldwijd impact te maken. 

In samenwerking met ImpactCity van Gemeente Den Haag wordt tijdens dit evenement een brug geslagen tussen de stad en food- en flowerdistricten als het Westland voor een duurzame, effectieve kruisbestuiving van kennis, ervaring en creativiteit. 

Innovatief epicentrum

Sprekers zijn Gerben Tegenbosch, Senior Manager Global Consumer Sevice bij Adidas en Rob Baan, CEO van Koppert Cress, de marktleider van eetbare planten en bloemen die door nationale én internationale chefkoks, restaurants en hotels worden gebruikt. De HortiHeroes Arena is een maandelijks terugkerend evenement, dat het Nederland op de kaart zet als innovatief epicentrum van de wereldwijde food- & flowerindustrie. 

How To Become A Magnet

Thema van het evenement is ‘How To Become A Magnet’, waarbij sprekers Gerben Tegenbosch, Senior Manager Global Consumer Sevice bij Adidas, en Rob Baan, CEO van Koppert Cress, in inspirerende keynotes ingaan op de successen van hun ondernemingen en de aanwezigen. Ze geven praktische tips om de relaties met de klant te versterken, vertrouwen in het product te creëren en op den duur een magneet te worden waar klanten zelf op afkomen. 
 

afbeelding van Redactie Baaz

Redactie Baaz | Redactie

Bekijk alle artikelen van Redactie